loading...
استقلال
علي موسوي بازدید : 35 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (1)

مدیرعامل باشگاه استقلال با اظهار تاسف از منتفی شدن پیوستن مجیدی به این تیم گفت: من با کاپیتان بودن مجیدی مشکلی نداشتم، اما قلعه نویی خواست که بازوبند را به نکونام بدهد.  درباره منتفی شدن حضور فرهاد مجیدی در استقلال گفت: فرهاد به درخواست من به ایران آمده بود تا مذاکره کنیم و من هم علاقمند بودم که او به استقلال بپیوندد. همچنین من هیچ مشکلی با کاپیتان بودن مجیدی نداشتم، اما از آنجایی که امیر قلعه نویی تصمیم داشت خودش کاپیتان تیم را انتخاب کند، بازوبند را به جواد نکونام داد. من از این که مجیدی به استقلال نمی‌آید متاسفم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    جدول ليگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 48
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 5,638
  • 456456

    4654