loading...
استقلال
علي موسوي بازدید : 46 یکشنبه 01 مرداد 1391 نظرات (0)


امیر قلعه نویی در واکنش به اظهار نظر فرهاد مجیدی که گفته بود به خاطر اینکه کاپیتان استقلال نمی شود به این تیم ملحق نخواهد شد اظهار داشت:من معتقدم حضور در تیم بزرگی مثل:استقلال شرایط و چارچوب خاصی دارد و این چارچوب نه فقط برای بازیکن بلکه من مربی و هر عضو دیگر مجموعه است.
وی ادامه داد:این چارچوب توسط بازیکنان بزرگ دیگر استقلال مثل:جباری ، رحمتی و بقیه انجام شده و آنها این را پذیرفتند.من با هر بازیکنی که به استقلال آمد،در این باره حرف زدم.بحث کاپیتانی هم هنوز مطرح نشده و برایم برخی مسائل جای سوال دارد.من به یک سری اصول پایبند هستم و بر اساس آن برنامه هایم را جلو می برم.
قلعه نوعی در پاسخ به این پرسش که با این اظهارات مجیدی باید حضور او در استقلال را منتفی دانست یا نه عنوان کرد:مجیدی بازیکن این تیم بوده و برای استقلال سالها افتخار کسب کرده است.من تاکید می کنم اگر این اصول رعایت شود و همه در چارچوب باشگاه حرکت کنند،او می تواند به ما کمک کند.الان هم بیشتر علاقمندم ذهنم را به تیم و بازی مقابل سایپا معطوف کنم و نمی خواهم تیم را به حاشیه ببرم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    جدول ليگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 5,597
  • 456456

    4654