loading...
استقلال
علي موسوي بازدید : 66 شنبه 31 تیر 1391 نظرات (0)

شنیده می شود باشگاه استقلال در صورت جذب فرهاد مجیدی و جواد نکونام یک بازیکن را از لیست خارج می کند که شاید این بازیکن کیانوش رحمتی باشد.

رحمتی در خصوص این موضوع می گوید:« من چیزی درباره خارج شدن نامم از لیست استقلال نشنیده ام و در این خصوص حرفی ندارم. باید منتظر تصمیم باشگاه بمانم و اگر چنین اتفاقی افتاد اظهار نظر کنم. حرف زدن من الان به صلاح نیست.»

او در مورد وضعیت خودش تاکید می کند:«در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستم و تا یک ماه دیگر می توانم نرم دویدن را شروع کنم. در مصدومیتهایی از این قبیل طول دوران مصدومیت بالاست و باید جلسات فیزیوتراپی به صورت منظم برگزار شود.»

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    جدول ليگ


    آمار سایت
  • کل مطالب : 53
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 101
  • بازدید کلی : 5,639
  • 456456

    4654